چرتکه

گاه نوشت های یک چرتکه در باره‌ی رایانه و موسیقی

سلام دوباره!

with 16 comments

سلام به همگی خواننندگان عزیز. حال و احوالتان چطوره؟ این سلام و احوال پرسی از این جهت بود که مدت نزدیک به یک ماه نبودم البته فکر نکنید سفر خارج از کشور و تور دور دنیا… بودم بلکه همین بیخ گوش شما داشتم با تیم وردپرس فارسی روی پروژه بومی سازی وردپرس کار می‌کردم البته باز هم فکر نکنید که فشار زیاد کار‌ها نمی‌گذاشت چیزی بنویسم چون من سهم بسیار کوچکی در این گروه صمیمی دارم و بیشتر پیشرفت این پروژه مدیون تلاش دوستان وردپرسی است بلکه تنها یک دلیل دارد و آن هم تنبلی است.(خدا این تبلی را نصیب هیج کس نکند که واقعا بد چیزی است، به قول یکی از دوستان تنبلی سد آرزو‌هاست). در این یک ماه همیشه پیگیر اخبار وبلاگستان و مطالب دوستان IT نویس بودم و کلی مطالب دارم که سر فرصت تمامشان را منتشر می‌کنم و از همه مهم‌تر تمام نظرات دوستان را دنبال کرده‌ام و سعی می‌کنم هرچه زودتر به آن‌ها پاسخ بدهم.

به امید روژهایی به دور از تنبلی!

Written by مهیار

اوت 21, 2007 در 5:03 ب.ظ.

نوشته شده در متفرقه, عمومی

16 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. آقا من آخرش نفهمیدم این تیم وردپرس داره چکار می‌کنه؟

  2. قیافه مایکروسافت به استاندارد می خوره ؟!

    سلام. به وبلاگ من سر بزن. آپ کردم با یک پست درباره مایکروسافت.

    kptools

    اوت 25, 2007 at 8:03 ب.ظ.

  3. ما هم برای همه آرزو می کنیم دچار تنبلی نشن

    عرفان

    سپتامبر 3, 2007 at 8:00 ق.ظ.

  4. سلام. بالاخره برنامه Skeet ساخته شد. زود بیا تو وبلاگم.

    kptools

    سپتامبر 7, 2007 at 8:43 ب.ظ.

  5. برای شادی روح گوگل و بلاگفا همگی «من قرا الفاتحه ماالصلوات » !!!!

    ProjektR

    سپتامبر 17, 2007 at 6:25 ق.ظ.

  6. سلام به همه دوستان گلم .
    از این به بعد تمام تلاش من در ورد پرس و همچنین غول سرویس دهنده
    های بلاگ , درسته » بلاگر» برای نشر آنچه در ذهنم می گذرد , خواهد بود .

    من از بلاگفا ع پرشین بلاگ و تمام سرویس دهنده های فریبکار و
    سودجوی ایرانی که فقط و فقط منافع شخصی خودشون رو دنبال می کنم بیزارم . ای کاش در
    مقابل اعتمادی که بلاگر های ایرانی به این وب سایت ها داشتن سرویس مناسب و در خور
    آنها رو ارائه می دادند که با قاطعیت می گم نمی دن .

    ورود خودم رو به یکی از بزرگترین سرویس دهنده های بلاگ خوش امد
    می گم و خوشحالم از اینکه در زمانی به ورد پرس و بلاگر پیوستم که عزم خوبی برای
    ارائه کردن نسخه فارسی این سیستم ها بوجود امده .

    بی صبرانه منتظر دیدن کامنتها و ایمیل ها شما هستم .

    tebyan

    سپتامبر 20, 2007 at 7:32 ب.ظ.

  7. Salam
    Web Ghashangi DARIn

    Khoshhal misham Be Ma Ham Ye Sar Bezanin

    http://www.lordha.com

    Bazdid site man roozane balaye 1000 ta hast.

    dar Mored Kasb Daramade .

    اگه تمایل به تبادل لینک داشتین به من خبر بدین
    ای دی ياهوي من اینه :
    hyipadvertiser2006

    ali

    سپتامبر 23, 2007 at 11:06 ب.ظ.

  8. سلام…
    تمام روز هایم بوی دلتنگی میدهد/فقط از خدا باید شعر بخواهم/شعری که در آن “ای کاش” نباشد.

    منتظرم.

    سماع

    سپتامبر 25, 2007 at 11:47 ق.ظ.

  9. اینجا عوض نشد؟!

    عرفان

    سپتامبر 26, 2007 at 8:19 ب.ظ.

  10. «آی تی نوشت دات نت» شروع به کار کرد!
    http://itnevesht.wordpress.com/2007/10/10/itneevsht-net/

    محسن وزیری

    اکتبر 12, 2007 at 3:35 ب.ظ.

  11. کجا بودی دلمون تنگ شده بود !

    kptools

    نوامبر 11, 2007 at 6:42 ب.ظ.

  12. سلام مهیار عزیز!
    خیلی وقته که با ما قهری!
    به من دیگه سر نمی زنی؟!

    kptools

    دسامبر 5, 2007 at 4:15 ب.ظ.

  13. با سلام.
    وبلاگ خوبی دارید
    از سایت ما هم بازدید کنید و در صورت امکان با ما تبادل لینک کنید, از اونجایی که page rank ایزبان در حال حاضر 4 است, مطمئنا تبادل لینک با ما برایتان بسیار سودمند خواهد بود. تبادل لینک مهمترین عامل موثر برای ظاهر شدن در صفحه اول موتورهای جستجو مانند(گوگل) است. به طوری که هر لینکی که در سایتهای متفاوت به سایتی ارتباط داده شده باشد به عنوان یک امتیاز مثبت در نظر گوگل مطرح میشود. حال اگر Page Rank سایتی که لینک شما در آن قرار دارد بیشتر باشد این امتیاز بالاتر و با ارزشتر خواهد بود.
    در صورت تمایل بخش زیر را مطالعه کنید:

    http://www.ezaban.com/index.php/component/option,com_linx/Itemid,172/
    با تشکر

    ایزبان

    آوریل 15, 2008 at 6:23 ب.ظ.

  14. سلام مطالب جالبي بود استفاده كرديم يا حق !

    نيما

    مه 22, 2008 at 4:14 ب.ظ.

  15. خیلی بدرد نخوره
    شوخی کردم ناراحت نشو جالب بود . جدی میگم .

    http://jadidtarinha.persianblog.ir

    مجید

    دسامبر 31, 2010 at 11:21 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

