چرتکه

گاه نوشت های یک چرتکه در باره‌ی رایانه و موسیقی

بچرخ تا بچرخیم!

with 2 comments

بابا دست مریزاد! بعد از پنج روز دوری از وبلاگستان، با این اینترنت زغالیم وصل شدم تا ببینم که در این زمان غیبت چه برسر وبلاگم و بقیه آمده. وقتی صفحه‌ی اول وبلاگم داشت لود می‌شد دیدم که خبری از خوشمزه نیست(!). وارد گوگل رید شدم تا فید‌ها را چک کنم که از جریانات اخیر با خبر شدم و فهمیدم که بله! طرح مهرورزی وارد مرحله جدیدی شده و به قولی ارتقای ورژن پیدا کرده و به طرح ویژه و ضربتی مهرورزی تبدیل شده‌است. آخه یکی نیست بگه مرد حسابی در این مادر مرده( ببخشید اینترنت) را گل بگیر همه راحت شویم. تکنوراتی پر، خوشمزه پر، بلاگر پر، وردپرس پر، نصف وبلاگستان پر، فلیکر و یوتیوب هم که قبلا پر کشیده‌ بودند. عجب وضع قاراش میشی شده، مثل این‌که بنزین کم بود، فرمودند برای خالی نبودن عریضه دستی بر سر روی این اینترنت هم بکشیم چون مثل این‌که زیادی پر رو شده است.

از وقتی دستمان به موس و کیبرد و اینترنت اکسپلورر خورد(اون موقع‌ها فایرفاکس نبود) با طرح مهرورزی آشنا شدیم. قدیما سایت‌های غیراخلاقی و یک سری سایت‌های سیاسی سامان‌دهی می‌شدند اما حالا مثل این‌که سایت‌ها و وبلاگ‌ها به صورت فله‌ای سامان‌دهی می‌شوند، دوست و آشنا هم نمی‌شناسد، می‌زند و از ریشه می‌کند. من نمی‌دانم وبلاگ لایف‌هکر چه مطالب ضد… دارد که مورد مهرورزی قرار گفته! من فکر می‌کنم بیشتر از طرح همبستگی وبلاگ‌های IT به طرح همبستگی در برابر طرح مهرورزی نیاز داریم.

سرتان را درد نیاورم از دار و دسته‌ی محمود کبیر(!) بیشتر از این انتظار نمی‌رود و نخواهد رفت. احتمالا عده‌ی بیشتری هم به لیست رنگارنگ(چرا رنگارنگ؟) طرح مهرورزی افزوده خواهند شد پس اگر احتمالا چرتکه را ندیدید حلالمان کنید و از فید هم غافل نشوید که دارویی ست بسی چاره ساز. برویم و به زندگیمان برسیم چون چه خوب چه بد، چه با قیلطر چه بدون قیلطر زندگی ادامه دارد.

پ.ن: تا یادم نرفته این هم بگویم که ای طرح مهرورزی خودت خواستی! بچرخ تا بچرخیم!

Written by مهیار

ژوئن 30, 2007 در 8:46 ق.ظ.

نوشته شده در متفرقه, عمومی

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. من نمیدونم کدوم آی اس پی ای لایف هکر رو قیلطر کرده ولی من خونه با شاتل مشکل ندارم .

    manawenuz

    ژوئیه 2, 2007 at 9:02 ق.ظ.

  2. ای بابا.
    ما که سیفونمون رو تا ته کشیدیم پایین.
    خوبه برا شما حداقل توییتر باز میشه ولی برا من همونم خبری از اون هم نیست.
    😦

    pourebadi

    ژوئیه 4, 2007 at 6:00 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

