چرتکه

گاه نوشت های یک چرتکه در باره‌ی رایانه و موسیقی

جایگزینی مناسب برای فتوشاپ

with one comment

داشتم وبلاگ دکتر مزیدی عزیز را می‌خواندم که دیدم یک مطلب جالب در مورد جانشینی برای PhotoShop نوشته‌اند. مطالب را دنبال کردم و برنامه‌ی Paint.net را دانلود کردم و بعد از مدتی که با آن ور رفتم متوجه شدم که عجب نرم‌افزار مفیدی است. مفید را از این جهت نوشتم که این برنامه از نظر امکانات اصلا با فتوشاپ برابری نمی‌کند و دردی هم از گرافیست‌ها دوا نمی‌کند اما امثال من و خیلی‌ها که در این زمینه حرفه‌ای نیستند و دنبال برنامه‌ای هستند که نیاز‌های اولیه‌ی گرافیکیشان را برطرف کنند واقعا گزینه‌ی مناسبی است. این برنامه اپن سرس و یا متن‌باز ( فارسی را پاس بداریم!) است و حجم آن حدود 1.5 مگ است. در ضمن برای استفاده از این برنامه باید dot net framework را دشته باشید.

پ.ن: هر چه قدر فکر کردم عنوانی بهتر از این به فکر نرسید. فکر کنم خیلی شبیه عنوان دکتر مزیدی شده‌است. دارم کم کم به این نتیجه می‌رسم که واقعا میرزایی عزیز درست می‌گفت، سخت‌ترین کار در وبلاگ نویسی انتخاب یک عنوان مناسب برای مطالب است!

در همین مورد بخوایند:

 

Technorati tags:

Written by مهیار

آوریل 27, 2007 در 10:21 ق.ظ.

نوشته شده در نرم افزار

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. باباجون یه چندتا نرم افزار رایگان برای دانلود ارائه کن…..

    lordomid

    ژوئیه 18, 2007 at 4:43 ق.ظ.


بیان دیدگاه