چرتکه

گاه نوشت های یک چرتکه در باره‌ی رایانه و موسیقی

یک اشکال در وردپرس دات کام

with 4 comments

به نظر من وردپرس بهترین سرویس وبلاگ‌نویسی است اما یک اشکال بزرگی که ایرانیان با آن دارند پشتیبانی نکردن از راست به چپ در تمام قالب‌هایش است و واقعا آزار دهنده است. اگر دقت کرده باشید می‌بینید که بیشتر وبلاگ‌های فارسی در وردپرس از قالب پیش‌فرض وردپرس یعنی Kubrich 1.5 استفاده می‌کنند. من در همین رابطه برای تیم وردپرس یک Feedback فرستادم و آن‌ها هم در جواب گفتند که در‌حال حاضر یک قالب دیگر به نام Fjords هست که از قابلیت راست به چپ پشتیبانی می‌کند. به نظر من قالب خوبی است و به امتحانش می‌ارزد همچنین برای استفاده از آن به قسمت قالب‌ها در اکانت وردپرستان بروید و انتخابش کنید.

پ.ن : برای استفاده از قابلیت راست به چپ باید به قسمت Options بروید زبان فارسی را انتخاب کنید.

Written by مهیار

آوریل 5, 2007 در 2:22 ب.ظ.

نوشته شده در متفرقه, وبلاگ نویسی

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. من چند تا از پوسته ها را امتحان کردم . ظاهرا مشگلی نداشتند. نقطه و ویرگول و سایر علامت ها همه سر جاشون بودند. اگه منظور شما از پشتیبانی از راست به چپ کردن غیر از این چیزها باشه مختصر توضیح بدهید ممنون میشوم.

    ir57

    آوریل 10, 2007 at 3:22 ب.ظ.

  2. تا آن جایی که من می‌دانم تنها این دو قالب از راست به چپ پشتیبانی می‌کنند و اگر دقت کرده باشید می‌بینید که فونت آن‌ها هم tahoma نیست که جلوه‌ی خوبی به بلاگ نمی‌دهد

    مهیار

    آوریل 11, 2007 at 3:29 ب.ظ.

  3. بسم الله الرحمن الرحیم

    من زیاد از HTML نمی‌دونم، زیاد هم با محیط مدیریت وبلاگ در wordpress.com آشنا نیستم، اما حدس می‌زنیم میشه توی ویجت‌ها (meebo) نوشته‌ها رو راست‌چین کرد.
    امتحان کنید.

    علیرضا حسینی

    ژوئیه 10, 2007 at 9:57 ب.ظ.

  4. سلام
    چندتا از پوسته‌ها رو من و سروش و چندین‌تا رو عصرونه و… راست به چپ کرده‌اند. کافی‌ست یکی از این قالب‌ها را انتخاب کنید.
    راستی خودت هم می‌توند دست به کار بشی و قالب خودت رو راست به چپ کنی.

    اینجا رو نگاه کن:
    http://bahman.wordpress.com/category/%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%B1%D8%B3/

    شاد و رها باشی.

    بهمن

    سپتامبر 25, 2007 at 9:09 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

