چرتکه

گاه نوشت های یک چرتکه در باره‌ی رایانه و موسیقی

Netvibes وب را ریمیکس می کند

with one comment

معمولا در اینترنت چه کار می کنید؟ آیا جزو آن دسته افرادی هستید که از اینترنت برای چت و دانلود و کار های متفرقه استفاده می کنید یا از احالی حرفه ای دنیای سایبر هستید؟ سایتی که امروز می خواهم بهتون معرفی کنم واقعا به گفته ی خودش وب را ریمیکس خواهد کرد. من خودم شخصا از گوگل سرچ، Google Reader، Gmail، سایت های خبری و خیلی چیزهای دیگر استفاده می کنم و هرروز مجبورم به سایت های زیادی سر بزنم و فید هایم را چک کنم اما با استفاده از Home Page یا همان صفحه ی شخصی مانند Google IG کارها خیلی سریع تر و جمع وجور تر انجام میشه. من تقریبا چند ماه بود که از Google Reader و Google IG استفاده می کردم اما امروز با سایت Netvibes آشنا شدم که برخلاف تصورم فهمیدم که هر چیز حتما گوگلیش خوب نیست بلکه ابزارهای عالی دیگری هم وجود دارند که از نوع گوگلیش بهتر هستند.

Netvibes ابزاری است که که به شما این امکان را می دهد تا چکیده ای از وبتان را در یکی دو صفحه داشته باشید. این سایت به 80 زبان مختلف دنیا ترجمه شده است( البته زبان فارسیش خیلی کامل نیست و دارای اشکالاتی هست ) و امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما می گذارد که واقعا به دردبخور هستند از جمله می تونم به قرار دادن تمامی فیدهایتان در آن، اطلاع از آخرین اخبار، آب و هوا جست و جو در چندین موتور جست و جو مانند گوگل، یاهو و Ask اشاره کرد.

این سایت با تکنولوژی AJAX نوشته شده است و کار باهاش خیلی راحته. تمام کار ها با یک Drag&Drop ساده انجام میشه همچنین محیط بسیار زیبایی داره و حتی می توانید از پوسته های مختلف هم در آن استفاده کنید. بهنتون پیشنهاد می کنم حتما به این سایت مفید سری بزنید تا هم در وقتتان صرفه جویی بشه و هم در هزینه هایتان!!

در همین مورد بخوانید:

شاهکاری با نام Netvibes

Written by مهیار

مارس 21, 2007 در 5:17 ب.ظ.

نوشته شده در وب, وب2, آموزشی

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] بخواهیم آن را با صفحه‌های شخصی دیگر مقایسه کنیم، Netvibes (+) شبیه‌ترین به آن است چون از لحاظ طراحی واقعا شبیه Netvibes […]


پاسخی بگذارید

